Головна » Блоги » Льюїс Хемілтон став переможцем гонки в Монреалі

HemiltonЛьюїс Хемілтон став переможцем гонки в Монреалі, хоча формально фінішував позаду Себастьяна Феттеля – німець отримав штраф за зрізку шикани.

Старт гонки пройшов відносно спокійно – лідери зберегли свої позиції: Себастьян Феттель увійшов у перший поворот першим, а за ним були Льюїс Хемілтон та Шарль Леклер.

Втім, у топ-10 не обійшлося без змін. Втратив позицію Валттері Боттас, який пропустив уперед Ніко Хюлькенбергу. Німцю частково допоміг той факт, що він стартував на Soft, а Боттас – на Medium.

Цікаву стратегію обрав Макс Ферстаппен, який стартував дев’ятим – він вирішив провести перший відрізок на Hard. Це пояснювало те, що на перших колах пілот Red Bull довго не міг обігнати Ландо Норріса на гумі Soft. Лише на шостому колі Ферстаппен вийшов на восьму позицію.

На початку гонки декілька пілотів у топ-10 їхали на гумі Soft – їм пророкували ранній перший пітстоп. Першим вже на сьомому колі зупинився П’єр Гаслі, який їхав позаду Даніеля Ріккардо. Австралієць повторив за пілотом Red Bull вже на наступному колі. Обом гонщикам поставили Hard.

У цей момент в лідери середньої групи вийшов Хюлькенберг, на хвості якого були Боттас та Ферстаппен, який після обгону Норріса швидко наздогнав Боттаса. Сам же Норріс зійшов на восьмому колі через зламану підвіску.

Хоча Soft тримав погано, але Хюлькенбергу вдалося затягнути першу зупинку аж до 16 кола. Він зберіг непоганий темп та повернувся на трасу у 2,6 секундах позаду Ріккардо. Але свіжішою гумою німець скористався не одразу – спершу він відстав, а потім почав скорочувати відставання.

У групі лідерів до першої зупинки було спокійно. Феттель тримав 2-секундну перевагу над Хемілтоном і зупинився на пітстоп на 26-му колі. Британець зупинився на два кола пізніше і за цей час збільшив своє відставання до 4,5 секунд.

У планах Ferrari було бажання відтягнути пітстоп Леклера, який вийшов у лідери, але монегаск протримався лише до 33 кола – після зупинки він опинився за спиною Ферстаппена.

Трохи раніше за Леклера зупинився Боттас, який дуже багато програвав трійці лідерів. Фін опинився за спиною Ріккардо. Боттас та Леклер змушені були боротися з гонщиками на старішій гумі. Трохи успішнішим був Леклер, який пройшов Ферстаппена вже за два кола після пітстопу.

А ось Боттасу довелося боротися з агресивним захистом Ріккардо. Пілот Renault діяв у межах правил та довго стримував суперника. Втім, на 39 колі він пропустив швидшого Боттаса.

Паралельно із цим загострилася боротьба за перемогу. Хемілтон почав скорочувати 4,5-секундне відставання від Феттеля, що було після пітстопу, і дуже швидко опинився на хвості у німця.

Спершу британець не дуже атакував лідера, але на 48 колі Феттель ледь сам не допоміг британцю – він помилився у третьому повороті та зрізав трасу. Феттель виїхав назад прямо перед носом Хемілтона і ледь не затис його у стіну – цей епізод розпочали розглядати судді.

Стюарди розглядали епізод між Феттелем та Хемілтоном майже десять кіл. За цей час британець відпустив суперника на відстань трьох секунд, а потім дізнався, що Феттеля покарали на п’ять секунд.

Склалася ситуація, що Феттелю необхідно було створити 5-секундну перевагу, щоб втримати перемогу. Але у противагу цьому Хемілтон почав скорочувати відставання і не давав шансів пілоту Ferrari.

За п’ять кіл до фінішу Хемілтон програвав вже менше секунди Феттелю та намагався виграти гонку прямо на трасі. Окрім того, Леклер, який перебував на третій позиції, також міг відіграти позицію завдяки штрафу Феттеля та поступово скорочував відставання від напарника.

На фініші Феттель був першим, але все ж віддав перемогу Хемілтону. Німець випередив Леклера на шість секунд, тому зберіг за собою хоча б друге місце.

Боттас був дуже далеко від лідерів та програв їм понад 25 секунд. А велика перевага над Ферстаппеном дозволила йому заїхати на пітстоп, щоб спробувати вирвати найшвидше коло з рук Леклера – для цього йому встановили Soft. На фінальному колі Боттас таки встановив найкращий час на колі.

Ферстаппен зробив єдину зупинку на 48-му колі та перейшов на Medium. Він повернувся на трасу позаду обох гонщиків Renault, але “не помітив” їх на трасі та швидко вийшов на п’яту позицію.

Ріккардо втримався попереду Хюлькенберга, хоча німець мав деяку перевагу у швидкості наприкінці дистанції. Лише восьмим фінішував Гаслі.

Гонщик Кола Час Розрив
1  Льюіс Хемілтон 70 -
2  Себастьян Феттель 70 3.658 3.658
3  Шарль Леклер 70 4.696 4.696
4  Валттері Боттас 70 51.043 51.043
5  Макс Ферстаппен 70 57.655 57.655
6  Даніель Ріккардо 69 1 lap 1 Lap
7  Ніко Хюлькенберг 69 1 lap 1 Lap
8  П’єр Гаслі 69 1 lap 1 Lap
9  Ленс Стролл 69 1 lap 1 Lap
10  Данііл Квят 69 1 lap 1 Lap
11  Карлос Сайнс-мол. 69 1 lap 1 Lap
12  Серхіо Перес 69 1 lap 1 Lap
13  Антоніо Джовінацці 69 1 lap 1 Lap
14  Ромен Грожан 69 1 lap 1 Lap
15  Кімі Райкконен 69 1 lap 1 Lap
16  Джордж Расселл 68 2 laps 2 Laps
17  Кевін Магнуссен 68 2 laps 2 Laps
18  Роберт Кубіца 67 3 laps 3 Laps
19  Александр Албон 59
 Ландо Норріс 8

 

https://ua.motorsport.com


error: Копіювання заборонено!